وعده افتتاح 500 هزار مسکن مهر در سال 90
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری بیش از 500 هزار واحد مسکن مهر در استان های مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

 

علی نیکزاد در بازدید از روند اجرای پروژه های مسکن مهر در استان همدان اظهار داشت: رکورد بهره برداری از واحدهای مسکونی در سال گذشته شکسته شد. وی با اشاره به اینکه بیشترین پروانه های مسکونی صادر شده در سال های 80 تا 89 مربوط به سال 86 بوده است، گفت: در سال 86، حدود 680 هزار پروانه مسکونی در کشور صادر شد که آمار پروانه های صادر شده و واحدهای مسکونی بهره برداری شده در سال 89 از این تعداد نیز بیشتر بوده است.

پارسال 700 هزار واحد مسکونی بهره برداری شد

نیکزاد اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره برداری رسید. وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه با همراهی استانداران، در سال جاری بهره برداری از واحدهای در دست ساخت در استان ها برنامه ریزی شده است، گفت: در سه ماهه چهارم سال جاری برنامه سال 91 نیز تدوین خواهد شد.

علی نیکزاد با تاکید بر اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در مصالح ساختمانی پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گزارش نشده است، اظهار داشت: در ساختمان سازی پنج مولفه شامل تسهیلات، زمین، خدمات فنی و مهندسی، دستمزد کارگران و قیمت مصالح دخالت دارند. وی ادامه داد: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قیمت مصالح عمده شامل تیرآهن و سیمان افزایشی نداشته است.

قیمت مصالح ساختمانی افزایش نداشته است

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت در بخش مصالح ساختمانی اتفاق نیفتاده است، گفت: دولت و شخص رئیس‌جمهور تمام امور مربوط به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را رصد می‌کنند. وی با اشاره به اینکه برخی انبوه سازان پیشنهاد احداث واحد های مسکونی به همان قیمت قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را به رئیس جمهور ارائه داده اند، گفت: انبوه‌سازان کشور نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشتند و اعلام کردند که حاضر هستند تعداد زیادی واحد مسکونی در سطح کشور را با قیمت قبل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها احداث کنند.

وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد:‌ قراردادهای بخش مسکن در سال 1390 با آسانسور و بدون آسانسور به ترتیب با مبنای 300 و 310 هزار تومان زیربنای غیرمفید منعقد شده است. علی نیکزاد با بیان اینکه انبوه سازان آمادگی خود را برای احداث واحدهای مسکونی مهر اعلام کرده اند، ادامه داد: برخی شرکت های خارجی که به شیوه صنعتی در حال ساخت مسکن هستند نیز پیشنهاد همکاری ارائه کرده اند که وزارت مسکن با رد پیشنهاد آنها سعی بر این دارد تا اشتغالزایی در کشور محقق شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:مسکن مهر,
ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 197879
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1