قول تامین مصالح ساختمانی به قیمت پارسال
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: در سال 90 حداقل 500 هزار واحد مسکونی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد. علی نیکزاد در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل به پیگیری مصوبات و بررسی مشکلات اجرایی برخی دستگاه‌ها پرداخت.  وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و تأثیر آن بر مصالح ساختمانی اظهار داشت: بعد از اجرای قانون، قیمت مصالح بالا نرفت، از این بابت که تمام اطلاعات موجود پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه توسط معاون اول رئیس جمهور و دکتر احمدی‌نژاد ارزیابی می‌شود. وی افزود: پنج مؤلفه تأثیرگذار که شامل تسهیلات، زمین، خدمات فنی و مهندسی، دستمزد و قیمت مصالح است در حوزه ساختمان‌سازی نقش دارد که قیمت مصالح بیشتر به سیمان و آهن مربوط می‌شود و قیمت سیمان و آهن پس از اجرای طرح تغییر نکرده است.
وزیر مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: به لحاظ تولید انبوه مصالح ساختمانی که توسط وزارت صنایع و معادن انجام می‌شود خریداران می‌توانند به شکل انبوه به قیمت قبل از هدفمندی یارانه‌ها مصالح را خریداری کنند. وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر از ثبات قیمت و رونق ساخت و ساز برخوردار هستیم، تصریح کرد: بیشترین صدور پروانه‌های ساختمانی مربوط به سال ها 80 تا 89 است که در سال 86 تعداد 680 هزار واحد اخذ پروانه کرده‌اند.
نیکزاد گفت: در سال 89 بیش از 700 هزار واحد مسکونی پروانه ساخت دریافت کرده‌اند و همچنان انبوه‌سازان و شرکت‌های خارجی که به روش صنعتی سازی عمل می‌کنند آماده ساخت و سازهای مسکن در ابعاد مختلف هستند. وی با اشاره به اینکه در سال جاری حداق 500 هزار واحد در کشور ساخته می‌شود، ادامه داد: به لحاظ حفظ اشتغال کشور و حمایت از پیمانکاران داخلی عملیات اجرایی ساخت و ساز را به پیمانکاران خارجی واگذار نمی‌کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:مسکن مهر,
ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 237
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 481
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 197927
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1